2010. augusztus 8., vasárnap

Skinhead vagyok

Nem kérem,hogy megérts

Nem kérem,hogy szeress!

Nem kívánom,hogy félts,

Nem várom,hogy kövess

Nem kérem,hogy higgyél

és együtt lángolj velem.

Nem várom,hogy így élj

Ne fogd hát a kezem

Járom az utam veled vagy nélküled

Nem féltem magam,létem a küzdelem

Skinhead vagyok nem alkuszom,mindörökké

skinhead leszek

Járom az utam veled vagy nélküled

Nem féltem magam,létem a küzdelem

Skinhead vagyok nem alkuszom,mindörökké

skinhead leszek

Nem vagyok hajlandó bégetni a nyájjal

Lelkem nem eladó,mert szabadon szárnyal

Szent tűz lobog bennem,olthatatlan lánggal

Tűz az árral szemben,harcban a világgal.

Járom az utam veled vagy nélküled

Nem féltem magam,létem a küzdelem

Skinhead vagyok nem alkuszom,mindörökké

skinhead leszek

Járom az utam veled vagy nélküled

Nem féltem magam,létem a küzdelem

Skinhead vagyok nem alkuszom,mindörökké

skinhead leszek

Járom az utam veled vagy nélküled

Nem féltem magam,létem a küzdelem

Skinhead vagyok nem alkuszom,mindörökké

skinhead leszek

Változni nem fogok,ilyennek születtem

Örökké lázadok a sötétség ellen.

Járom az utam veled vagy nélküled

Nem féltem magam,létem a küzdelem

Skinhead vagyok nem alkuszom,mindörökké

skinhead leszek

HUNNIA - Sohase Lássalak!

Távoli emlék, mikor még nem voltál,
Bevallom őszintén, hogy nem is hiányoztál,
Szakattan jöttél, a csomaghod sovány,
Úgy könyörögtél, had maradhassál,

Minden kis pillanat ezredévként szalad, mióta nálam tanyázol,
Befogadtalak, széltől is óvtalak,
Te még is ellenem ágálsz...


Sohase lássalak többé ég veled,
Mehetnél már haza unom a képedet,
Mert, hogy te itt maradsz csupán képzeled,
Mert nem tudod milyen jó nélküled!
...
Becsülettel és Hűséggel


Nem, soha nem lesz irgalom
Nem, soha nem lesz kegyelem
Aratni fog a halál, amerre jársz

A félelmet nem ismerted
Tisztelték büszke neved
A gyengéket megvetetted
Erősebb voltál

Csak a harc, ami éltet
Győzelemre vezesd a néped
A harc, ami éltet
S az út végén a Valhalla vár
Csak a harc, ami éltet
Győzelemre vezesd a néped
A harc, ami éltet
S az út végén a Valhalla vár

Vörös viharral szembeszállva
Az egész világgal harcban állva
Küzdöttél egy szent célért
Egy új Európáért

Jöhetett a tél, a hideg, a fagy
Parancsodat megtartottad
Becsülettel és hűséggel
Európa újra vár
Jöhetett a tél, a hideg, a fagy
Parancsodat megtartottad
Becsülettel és hűséggel
Európa újra vár

Magadon viseled
Magadon viseled a győzelem jelét
Ez vezet a harcban
Majd szétvet a büszkeség

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése