2010. május 2., vasárnap

Interjú az Árpád Vére zenekarral

SSH:Üdv mikor alakult a zenekar és ki alapitotta?

ÁV:A zenekart én alapitottam 2009-ben miután kiléptem a Radical hungary zenekarból.Egy baráti kerti partin találkoztam Jenövel akit a Hunorból a Nimrodból és a végitéletből ismerhettek.Megmutattam neki pár szöveget amit irtam neki tetszett és nekiláttunk zenészeket keresni.

SSH:Miért léptél ki a Radicalból?

ÁV:A munkám miatt.

SSH:Jelenleg kik alkotják a zenekart?

ÁV:Norbi ének
szológitár Jenő
dob Csonti
vókál Júcus
basszusgitárosunk nincs jelenleg keressük a megfelelő embert.

SSH:Milyen zenét játszotok?

ÁV:Többnyire kemény metálos zenék vannak de írtam pár lírai számot is.

SSH:Kik voltak azok a zenekarok akik meghatározóak a számodra.

ÁV:Először is az Oi-kor én rajtuk nőttem fel mivel 22 éve vagyok skinhead nekem ők adták az alapot.De nagyon szeretem a Titkoltot az Arhivumot és a Walhallát.

SSH:Láthat titeket valahol a közönség?

ÁV?Ha minden jól megy és sikerül basszerost találnunk akkor július 17.-én lépünk fel a 2.Oi-kor focikupán Budakalászon.De van felkérésünk nyárra a Big bikéböl és Szentendrén a Nullás klubból is.

SSH Köszi a rövid intejút

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése