2010. május 3., hétfő

Magicseri riport

A következőkben a Magozott Cseresznye frontemberével Mazula Imrével készített riportunkat olvashatjátok.

SSH:Tavaly ünnepelte a Magicseri a 20. szülinapját hogyan értékeled ezt a hosszú időt?

M.I:Ez a 20 év nagyon sokat hozott mind az ország mind a zenekar életében.Volt egy nagyobb szünet ami azzal telt hogy felépitsük az életünket,hogy eltudjuk tartani a zenekart.Sokat fejlödtünk szellemileg és zeneileg is.Sajnos a politika a régi,ami nem csoda,mivel az irányító háttér ugyanaz mint volt.A Cseresznye 20 év alatt nem sokat változtatott a mondanivalóján,sajnos ez is mutatja hogy nem volt változás.Az új irány ami számunka egyértelmű az,hogy a Magyarság ősi útját kell járni,talpra kell állítani a nemzetet.Hatalmas munka,de egy egészséges és egységes társadalmat kell felépíteni Magyar hagyományokkal és saját kultúránkkal.A mai júdea-keresztény kultúrát vissza kell adni a gazdáinak,persze tisztelettel.Nekünk,őseinknek nem kell pap,rabbi ahhoz hogy Isten és ember közé álljon.A zenekar idei lemeze EGY HAZA VAN címmel fog megjelenni és ezt a témat fogja boncolgatni.

SSH:Mi a véleményed a hazai Skinhead mozgalomról?

M.I:Sajnos ebben a témában nem vagyok otthon nem tudom mi a helyzet ezen a téren.Bevallom már rég nem követem a mozgalom útját.

SSH:Szerinted van-e arra esély,hogy a kettészakadt mozgalom(OI,NS)újra egymásra találjon?

M.I:Szerintem esély mindig mindenre van nem tudom miért szakadt ketté?Én sokszor voltam célpont annak ellenére hogy nem tudom adtam-e rá okot.egy dolog volt,amit fel lehetett hozni ellenem,hogy mindig szóltam ha én voltam színpadon hogy ne legyen lengetés.Mindanyian tartsuk tiszteletben a másik rendezvényét.jómagam azon vagyok,hogy a Magyar szellem újra egyesüljön.

SSH:Mi a véleményed az idei választásokról?

M.I:Sajnos tudom a politikához pénz kell.A pénz nem a Magyarságnál van.

SSH:Készültök-e a magicserivel valami meglepetéssel a rajongóitoknak?

M.I:Reméljük az idei lemez minden Magyar testvérnek meglepetés lesz.

SSH:Azt hallottuk,hogy foglalkozol ősi sámán vallással erről mondanál pár szót?

M.I:Sok mindent tanulok,erre pár szó nem elég.A Magyar szigeten lesz ismét előadásom SZER-ETET GYŰL-ÖLET címmel.Mindenkit szeretettel várok.

SSH:Az utolsó szó a tied bármit üzenhetsz olvasóinknak rajongóidnak.

M.I:FOGJON ÖSSZE MOST,MAGYAR A MAGYARRAL.

SSH:Köszi a riportot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése