2010. május 22., szombat

Még mindig gyanusitott?Beszélgetés Norbival az Árpád Vére zenekarból

SSH:Üdv úgy hallottuk,hogy még mindig tart ellened az eljárás?

N:Igen még mindig gyanúsított vagyok ártatlanul.


SSH:Ha szabad megkérdezni mi a vád ellened?


N:Tavaly oktober 23.-án lent voltam a Magyarok háza mellett a sörözőben.Mellesleg ott volt még a Sziva Balázs is és pár  hooligan.Mikor megjelentek a kékek és a Balázst még 1 srácot és engem kihivtak hogy Igazoljanak.Mikor megkérdeztem hogy miért a válasz az volt ránk illett a személyleirás.Ott felvették az adatainkat majd tovább sörözhettünk.Rákérdeztem hogy amugy mi is történt azt mondták semmi komoly valakit leütöttek a Blahán.


SSH:Ezek után mi történt?


N:Semmi mindenki hazament majd 1 hónapja kaptam 1 levelet hogy gyanúsitottként jelenjek meg az 5. kerületi kapitányságon.


SSH:Bementél?


N:Nem tanultam a Balázs hibájából felkerestem 1 ügyvédet akit a Nemzeti Jogvédő biztosított a számomra ezúttal is szeretném ezt nekik megköszönni.Ö mindent intéz helyettem.Mivel engem már nem kell rabositsanak mert az adataim már megvan a rendörségnek nem nagyon zaklatnak.





SSH:Hol láthat titeket a közönség?


N:Elég érdekes mivel nagy az érdeklödés a zenekar iránt mindenki kérdezi tőlem hogy mikor koncertezünk végre.Az OI-KOR-ral fogunk fellépni juliús 17.-én a focikupán.


SSH:Az utolsó szó a tied bármit üzenhetsz olvasóinknak.


N:Köszi a megkeresést mindenkinek üzenem hogy soha ne felejtse az isteni örök igazságot NEMZETÜNK SZOLGÁLATÁBAN MEGHALNI LEHET DE ELFÁRADNI SOHA!!!!H.A.ZS 14/88

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése